Thursday, October 2, 2008

I know what you did last raya~




Salam.

Hmm…
Semalam.
Saya sembahyang raya di Masjid Jamek Felda Air Hitam, Johor. 2 rakaat sahaja.hehe. Anyway, saya bukan nak bercerita tentang sembahyang itu. Tentang khutbahnya juga bukan. Entahlah. Saya tiadak punya mood lah untuk menulis pada saat ini. Tadi, sebelum tidur, macam semangat sikit rasanya. Mungkin saya da gnekan otak saya terlebih sangat tyme mimpi kot. Dat’s why lah letih sampai susah sangat nak keluar idea.huhu.

Aa.. baca laju-laju eh.

Ok. Senang cakap. Tadi saya pakai jubah putih pergi sembahyang raya. First tyme pakai tyme solat raya tahu. Juga ini merupakan jubah saya yang first jugaklah. Sebab, yang sebelum ni… saya tak sempat nak rasmikan. Huhu. Sedihnya hanya Tuhan yang tahu. Hari Jumaat, saya rancang nak pakai jubah yang betul-betul first tu. Sedang leka menggosok jubah tu, tetiba iron tu terlekat. ‘Tzzs’ tu je yang saya dengar sebelum saya mengangkat iron tu dan mendapati jubah saya dah berlubang. Uh, sangat hampa…

Dan… uh, juga kerana saya dapat merasakan kebosanan yang melampau apabila membaca kembali apa yang saya tulis ni. Betul-betul membosankan. Tapi, biarlah. Saya tetap akan publish kan. Sebab, bukan setiap masa saya menghadapi hidup ini dengan ceria. Em, dan gembira. Dua perkara yang berbeza kan?

Well,
I think I am going to stop here, err…

EndOFtopiC~

Wassalam^_^

0 k0t0rans: