Tuesday, October 7, 2008

kesempatan yang sempat

salam



erm,



akhirnya... segerombolan lagi pelajar dQ da fly.diorang ni, pelajar JPA-medic Mesir.huhu. Saya betul-betul lupa.mujurlah saya terbukak fs. tadi, saya baca article tentang friendster ni... rasa terkesan jugaklah. baru rasa nak delete je... sekarang rasa macam tak nak lak. sebab, kalau pandai guna, insyaALLAH ada manfaat. everything have their own prons n cons. depends on our purpose lah...

anyway, alhamdulillah sempatla wish 2 orang. satu via call, satu lagi sms. satu lelaki,satu perempuan. satu kawan baik, satu tak. satu betul, satu salah. ya, memang salah. tapi... erk, saya tiada sebab untuk menghalalkannya.

saya call yang lelaki ni. uh, naseb baik blom fly. 1150p.m. saya ingat saya dah terlewat sesangat...

'tet...tet...'

''assalamualaikum''

''waalaikumussalam... ceh, ingat lupa tadi! ei... dia ni!''

''haha... sori lah. ana betul-betul tak ingat. ntah cane tetiba teringat. so, bila fly ni?''

''nak fly la ni... kat dalam flight da pon!''

''haha... marah ke?! sorry2... em sape kat sebelah?''

''hehe...sokey.faris/haris(saya da lupe lak... short term memory lost! ah...)''

"ow, ana kenal tak?"

"kenal sikit..."

"hah, camne leh kenal?"

"eh... enta tak kenallah...huhu."

"huhu...tautakpe. ei... ape la. ow ya duduk kat ne?"

"sebelah tingkap, dekat dengan pintu kecemasan, sebelah tingkap... bes la gak!"

"haha... bes???"

"nape?"

"haah kan, nanti senang nak selamatkan diri!haha..."

"oit, ada ke cakap macam tu..."

"hehe... takdelah. ana doakan selamat pergi n balik, okay. lagi, semoga tak yah guna payung terjun! haha..."

"hehe... banyaklah. doakan tau"

"baik. ana doakan anta. em, doakan ana jugak eh"

"ok2... eh, dia da bising lah. da nak terbang ni... mintak maaf salah silap ye..."

"ok, same lah.huhu... assalamualaikum"

"hehe... waalaikumussalam"

fuh... em, snanye panjang lagi. tapi, da tak ingat... lagipun tak penting kan.

lepas tu, try call 4, 5 nombor lagi... haiz, semua da off kan ph0ne memasing...

tetibe je, timbul satu idea...

'salam. da nak fly kah? em, semoga selamat. maaf atas segalanya... wassalam'

saya hantar kat banat ni. dia satu-satunya banat dQ yang saya ada nombor dia. In fact, satu-satunya perempuan kot. mak ngan akak saya tak kira lah, ok. so, lepas ni, memang bersih la phone saya dari nombor-nombor banat. alhamdulillah... huhu.

-message delivered-

uh, lega...

trrt...trrt...

'ws. thx. em, minta maaf salah silap juga. doakan kitorang eh.slm'

'haha...ok.'

0 k0t0rans: